Ulrich
PCAXE Apprentice
- Učlanjen(a)
- 05.01.2021.
- Poruka
- 60
- Rezultat reagovanja
- 13
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 3600 & LC-120 RGB
Motherboard:
MSI Tomahawk Max
RAM:
2x8 GB Gskill Aegis (oc 3200Mhz)
VGA & cooler:
1080TI MSI Gaming X
Display:
Philips 325E1 & Dell U2412m
HDD:
Samsung 860 EVO 1TB,Kingston KC600 512GB,2xSeagate BarraCuda
Sound:
SoundBlasterX G5,Samson sr850,Genius G2.1 1250
Case:
Sama Ark
PSU:
Seasonic Core GC 650w
Mice & keyboard:
Redragon Phoenix,Redragon Karura
Internet:
ADSL
OS & Browser:
Win10x2
Zanima me kakvo je vase misljenje o komponentama koje su kupljene preko i imaju garanciju,tj kako bi se ta garancija ostvarila ako bude potrebe?
Konkretno,naisao sam na oglasima kod nas plocu,procesor i memoriju kupljenu u Minhenu,Media Markt-u (to mu je nesto kao srpska Tehnomanija)......sve novo,uredno placeno,racun itd,garancija iz tog Meda Markta 3 godine....osetno jeftinije nego te iste komponente nove kod nas......e sad,razmisljam ako bih ja to kupio i ukaze se potreba za garancijom,kako to u praksi sprovesti?............da sednem u auto i idem u Minhen??.........da im posaljem postom?............ustvari kako uopste sa njima i da komuniciram,posto vrlo malo znam nemackog....
Konkretno,naisao sam na oglasima kod nas plocu,procesor i memoriju kupljenu u Minhenu,Media Markt-u (to mu je nesto kao srpska Tehnomanija)......sve novo,uredno placeno,racun itd,garancija iz tog Meda Markta 3 godine....osetno jeftinije nego te iste komponente nove kod nas......e sad,razmisljam ako bih ja to kupio i ukaze se potreba za garancijom,kako to u praksi sprovesti?............da sednem u auto i idem u Minhen??.........da im posaljem postom?............ustvari kako uopste sa njima i da komuniciram,posto vrlo malo znam nemackog....